×
En Mútua Intercomarcal utilitzem cookies pròpies per a l'accés a l'àrea privada i de tercers per a realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web i millorar els nostres serveis.
Prem el botó ACCEPTAR TOTES per a confirmar que has llegit i acceptat totes les cookies, o prem CONFIGURAR si vols modificar o rebutjar el seu ús.

    

ES
cambiar a
castellano
/ CA

Recursos

Blogs

Aportació extraordinària a la Seguretat Social

La Seguretat Social rebrà una aportació extraordinària de l'Estat de, aproximadament, 4.600 milions d'euros que es destinaran majoritàriament al pagament de complements mínims i, en menor mesura, al sufragi de pensions no contributives i protecció familiar. Segons el quadre macroeconòmic presentat per l'Executiu, es preveu que la Seguretat Social tingui un dèficit 0 fins al 2015.